wtorek, 6 lipca 2010

Letnie mitenki




1 komentarz:

  1. Witaj Dolce!
    Pierscioneczek na ebey kupiłam za śmieszna ale naprawdę śmieszna cenę.I zaraz zakupiłam drugi hahahaha mam teraz dwa. Tak latem to prawie zawsze biel. I prawie len. Oczywiście pozwalam sobie na wszystko .Kocham marynarski styl PASKI PASKI PASKI. Nosze tez sportowe stroje . A romantyczne tuniki i falbanki to podstawa . Wieczorami czarne sukienki i obcasy . Uwielbiam piękne stopy!!!! dlatego nosze sandałki i klapeczki .Włoski upinam do góry.Plotę warkocz ,albo jak B.. stworzył czyli rozczochrana.
    Ale tak na co dzień jak Papierz po ulicach chodzę hahaha . Kochana ja mam rozmiar 50. I nic mnie nie powstrzyma by ubierac sie "stosownie" do tuszy . Jacykow padnie i rozstrzela piorunem hihihihi. Jeśli choc troszkę w czymś sie sexownie czuje to pakuje do torby i krzyczę MOJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Iiiiiiiiiiiiii ! Ja żyje na tej ziemi tylko raz((pewnie?) .W nowym życiu moze bede 51 kg! kto wie .Beda tez inne problemy jak zwykle .
    Ściskam Ania

    OdpowiedzUsuń