wtorek, 24 września 2013

Bluzeczka



35 komentarzy:

  1. Dołączam do dziewczyn i też mówię - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola bomdia
    amo blusas com abacaxis
    um abraço

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ci napiszę po polsku, nie będę taka jak Timemimi :) Próbowałaś to tłumacztyć tak w ogóle ? ;) I widzisz, ja to co zobaczyłam to pomyślałam, że to matrix jakiś, to się da zrobić???
    Bo przeleciałam też inne posty i zamurowało mnie. Ta spódnica... ale sobie też sukienkę wyobrażam :)
    Mistrzostwo!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I constantly spent my half an hour to read this webpage's
    posts every day along with a cup of coffee.

    Stop by my web site; Nordstroms discount code

    OdpowiedzUsuń
  5. These have the ability to hold 50% excess fat than a standard
    slatwall. Best custom display - The fabric may be molded to
    fit into any design or form of any display, so that it is
    the ideal choice to create a customized display.
    This is a result of a number of elements which feature strongly in these LED signs.


    Review my webpage pop up display boards for sale ()

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie cuda tym szyelkiem mozna robic !!! Ja jestem noga w tej dziedzinie...podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko , to nie są zwykłe rzeczy, to są nesamowite cudeńka-cudowności, tez troszkę dziergam i postanowiłam, że w najbliższej przyszłości skorzystam z Twoich wzorów. Choćby jedną serweteczkę, ale muszę spróbować (częściej na drutach dziergam ) . Będzie to moja pierwsza szydełkowa rzecz zrobiona ze schematu, jeszcze teraz niezupełnie potrafię je czytać, ale co mi tam, muszę się przemóc i opanować.
    Pozdrawiam z Gorlic, to chyba tuż, tuż :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, bardzo dobrze tutaj na twoim blogu, świetny wpis, bardzo świetnie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz ponieważ bardzo jest oryginalny w przeciwieństwie do wielu różnych blogów - Pozdrawiam Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 3f894ece36f5a6d702870ef1c77b7c25
    website kurma
    sms onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  11. Thank you for your explanation, very good content. f5036d89be84f2a2c8a2ee1272c29cf5
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice post thank you Chris

    OdpowiedzUsuń